Coraz mniej ludzi szuka ofert w prasie. Coraz częściej po prostu wpisuje się w google to czego szukasz.

Jakie korzyści daje ci strona firmowa www:

  1. masz możliwość odesłania zainteresowanych klientów do oferty 24h – 
  2. oferta dostępna 24h – strona www działa 24h 7 dni w tygodniu, jest dostępna cały czas i w każdej chwili klient może zapoznać się z ofertą
  3. oszczędzasz czas – odsyłając klientów do informacji na stronie nie musisz objaśniać telefonicznie
  4. informacja o firmie dostępna 24h
  5. promocja firmy – masz możliwość pokazać zdjęcia twoich produktów czy usług, strona www jest darmową reklamą, która działa 24h
  6. pokazani informacji o produktach – opisy, zdjęcia, filmiki – dajesz klientowi dużo więcej informacji
  7. często zadawane pytanie, nie tracisz czasu na telefony – jeśli musisz często odpowiadać na te same pytania klientów wstawiasz na stronie faq, które każdy może łatwo przeczytać, dzięki temu oszczędzasz czas. Nie musisz odbierać telefonu i odpowiadać na pytania. Nie tracisz czasu na osobiste rozmowy z klientami, którzy dzwonią tylko po to aby się o coś zapytać i nie zostaną klientami. Rozmowy przez telefon z klientami zabierają ogromną ilość czasu. Często potencjalni klienci dzwonią aby zapytać o cenę, rodzaje usług, zasady na jakich świadczysz swoje usługi. Wystarczy typowe informacje zamieścić na stronie www, gdzie każdy może je przeczytać 24h na dobę i zapoznać się z twoją ofertą.
  8. ułatwienie kontaktu z klientem – podajesz numer telefonu, email, formularz kontaktowy – klient ma więcej możliwości skontaktowania się z tobą. Jest to dodatkowa tablica ogłoszeniowa, działa 24h i jest darmowa.
  9. rozszerzenie możliwości szukania klientów – Internet daje ogromne możliwości szukania nowych klientów. Ponadto korzystając z dodatków jak np. autoresponder możesz zbierać bazę danych potencjalnych klientów
  10. przekazujesz klientów szerszą informację niż możesz opowiedzieć przez telefon – na stronie klient może przeczytać opis, obejrzeć filmik jak działa urządzenie, obejrzeć zdjęcia. Dzieki temu oszczędzasz czas na objaśnianie przez telefon.
  11. automatyczne składanie zamówień – ze strony www klienci mogą zamawiać towar/usługi przez email, formularz kontaktowy lub koszyk sklepowy
  12. dodatkowe biuro – strona www to niejako dodatkowe biuro/sklep gdzie klient może przyjść i oglądać towary
  13. dodatkowa sekretarka – strona www to twoja dodatkowa sekretarka, która przyjmie klienta, udzieli mu informacji, odbierze od niego zapytania i przekaże tobie. Ta sekretarka pracuje 24h 7 dni w tygodniu i nie narzeka, nie jest zmęczona, nie wychodzi na papierosa i nie bierze zwolnień lekarskich.
  14. zwiększenie swojej wiarygodności – klienci szukając np. usługodawcy czy sklepu przez ogłoszenia w prasie nie wiedzą czy dana firma jest dobra. Mają poczucie kota w worku i pewnego ryzyka. Profesjonalnie i ładnie zaprojektowana strona internetowa zwiększa twój prestiż. Ponadto dając zdjęcia, dokładne opisy produktów/usług zwieszasz zaufanie klienta.
  15. wizerunek eksperta/fachowca – klient zastanawia się czy dana firma jest dobra. Chciałby aby zakupić towar/usługę w najtańszej firmie ale jednocześnie najlepszej. Dobre zdjęcia, opisy, a najlepiej artykuły poradnikowe na stronie www przedstawiają cię jako eksperta, który zna się na rzeczy i któremu klient może zaufać.
  16. oszczędność – na ulotki, prospekty, reklamy na papierze

Jakie cechy powinna spełniać strona firmy:

  1. łatwo rozpoznawalna
  2. łatwa do wprowadzania zmain (teksty, zdjęcia)
  3. umożliwia kontakt z klientem
  4. umożliwia sprzedaż
  5. umożliwia prezentację opinii klientów
  6. tania

Jakie są rodzaje stron firmowych i do czego służą? Zaczynając od najprostszych:

  • strona wizytówka
  • blog firmowy
  • strona sprzedażowa/oferowa/squeeze page
  • sklep internetowy
  • inne specjalistyczne strony

 

Profesjonalny Hosting

 

<h2>Kontakt w Warszawie</h2>
723 62 93 62

halina@malgorzata-jasklowska.pl

Skype: malgorzatajasklowska (Zawsze jestem online)